Bartosz Sosnówka rzecznikiem prasowym Deutsche Bank Polish Masters 2014

Golf24 – lider branży golfowej w Polsce, specjalizujący się m.in. w obsłudze największych wydarzeń golfowych, nawiązał współpracę z zespołem 2PR, który przygotuje i zrealizuje kompleksową strategię public relations dla finałowego turnieju europejskiej, zawodowej ligi golfa – Deutsche Bank Polish Masters 2014. Rzecznikiem prasowym turnieju został Bartosz Sosnówka – ekspert ds. PR sportowego. 

Deutsche Bank Polish Mastersjest najważniejszym międzynarodowym turniejem golfowym, który w tym sezonie zostanie rozegrany w Polsce. Odbędzie się on w dniach 24-28 września 2014 roku na polu golfowym w Sobieniach Królewskich pod Warszawą. W finałowej rywalizacji, w ramach cyklu Pro Golf Tour, swój udział zapowiedziało 72 najlepszych golfistów według rankingu PGT, a łączna pula nagród wyniesie 170 tys. zł. Podobnie, jak w przypadku ubiegłorocznej edycji, bezpośrednią relację z finałowej rundy turnieju przeprowadzi kanał telewizyjny TVP Sport.

Deutsche Bank Polish Masters to zdecydowanie największy projekt golfowy realizowany w naszym kraju. Duża skala tegorocznych działań sprawiła, że postanowiliśmy wzmocnić zespół poprzez zatrudnienie agencji specjalizującej się w komunikacji wydarzeń sportowych. Z rozważanych trzech agencji, ostateczny wybór padł na 2PR – stwierdził Jacek Gulmantowicz, Prezes Zarządu Golf24.

Cieszymy się, że przy okazji najważniejszego turnieju golfowego, jaki w tym sezonie zostanie rozegrany w Polsce, dojdzie do połączenia różnych aspektów wiedzy i doświadczenia obu agencji w zakresie kompleksowej obsługi tego typu wydarzeń. Dedykowany do tego projektu zespół 2PR dołoży wszelkich starań, aby opracowana strategia pozwoliła zarówno na realizację podstawowych celów komunikacyjnych, jak i na dalsze wsparcie procesu popularyzacji golfa w naszym kraju jako dyscypliny pozbawionej cenzusu majątkowego czy wiekowego – powiedział rzecznik prasowy Deutsche Bank Polish Masters 2014, Bartosz Sosnówka.

Do zadań agencji należeć będzie m.in. prowadzenie biura prasowego turnieju, budowanie relacji z kluczowymi dziennikarzami mediów sportowych, ogólnoinformacyjnych i biznesowych oraz wsparcie strategiczne.

Ze strony 2PR, w projekt zaangażowani są również: Anna Janocha (strategia) i Michał Polak (realizacja).

Fot.: Golf24-Marek Darnikowski