Marketerplus.pl: Event online, giftpack offline

Upominki reklamowe oraz giftpacki stały się nieodłącznymi elementami wszelkiego rodzaju spotkań organizowanych w formule zdalnej. Co sprawdza się na konferencjach prasowych online, a co podczas wirtualnych imprez integracyjnych? W artykule znajdziesz przykłady rozwiązań, które mogą stać się dla Ciebie inspiracją do połączenia online’u z offline’em.

Konferencje prasowe, spotkania z partnerami biznesowymi, imprezy integracyjne dla klientów i pracowników. Brak możliwości organizowania eventów w normalnych warunkach sprawił, że w czasie pandemii część firm sięgnęła po narzędzia online i przeniosła wydarzenia do Internetu. Jak udało im się podczas imprez niepozwalających na bezpośredni kontakt między uczestnikami budować i pielęgnować relacje? Znaczącą rolę odegrały upominki reklamowe oraz giftpacki, które stały się nieodłącznymi elementami spotkań odbywających się w nowej formule.

Konferencja prasowa online – pakiet powitalny offline
Pandemia wymusza na firmach adaptację do zupełnie nowej rzeczywistości. Z uwagi na restrykcje, konferencje prasowe online stały się standardem – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.

(Fot. P. Kucza)

Więcej na ten temat: