Renews.pl: Dialog na linii deweloper-pośrednik

Dynamizm rozwoju rynku nieruchomości budzi nowe potrzeby w zakresie zarządzania zewnętrznym kanałem sprzedaży. Pośrednicy już dawno weszli do strategii biznesowej deweloperów. Obecnie, te podmioty są od siebie mocne uzależnione. Kreują rynek, standardy, praktyki oraz odpowiednie modele zachowań biznesowych. Nie jest jednak tajemnicą, że na usprawnieniu współpracy na linii deweloper-pośrednik skorzystają wszystkie strony zaangażowane w obrót nieruchomości.

Agencje pomagają deweloperom realizować cele biznesowe. Są dla nich sposobem na dywersyfikację kanału sprzedaży. We wzajemne relacje często wkrada się jednak brak zrozumienia. Kluczowym wyzwaniem jest ustalenie realnego udziału pośrednika w procesie sprzedaży. Kolejne elementy wynikają z niejednolitych zasad, braku dostępu do aktualnej i aktualizowanej w czasie rzeczywistym oferty dewelopera czy szwankującego przepływu informacji. Pośrednik musi czasem radzić sobie w skrajnie ekstremalnych sytuacjach – jak zdobyć wiedzę o produkcie i uniknąć pracy „za darmo”?

Więcej na ten temat:

Clipboard01