Trans.info: Wpływ pandemii na wzrosty w e-commerce

Zdecydowana większość kluczowych sektorów światowej gospodarki w ostatnich miesiącach musi mierzyć się z pandemią koronawirusa, jednocześnie odczuwając jej skutki biznesowe. Każdy kryzys stanowi jednak również szansę dla wielu przedsiębiorstw niezależnie od proponowanych usług. To, co dla jednych stało się poważnym, wielopłaszczyznowym zagrożeniem, inni wykorzystali jako szansę do rozwoju swojego biznesu. Bezapelacyjnym beneficjentem pandemii jest rynek e-commerce.

Zakupy online już dawno wpisały się w konsumencki ekosystem, lecz nikt nie mógł spodziewać się, że wirus jeszcze przyspieszy zauważalny i dynamicznie rosnący trend.

Pandemia odcisnęła swoje negatywne piętno między innymi na handlu tradycyjnym, logistyce, a nawet w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw. Sytuacja kryzysowa dotknęła bardzo wiele firm, ale również wymusiła poszukiwanie nowych, innowacyjnych rozwiązań, których implementacja została drastycznie przyspieszona.

Więcej na ten temat: