Dwanaście miesięcy polskiej branży outdoorowej

Za nami dwanaście miesięcy 2017 roku, w którym miały miejsce ważne wydarzenia dla polskiej branży outdoorowej. Powstało wiele sklepów, pojawiły się nowe marki na naszym rynku, nastąpiły przetasowania w outdoorowych firmach. Jak widać na podstawie naszego przeglądu, w niektórych miesiącach dzieje się bardzo dużo, w innych panuje pozorna cisza. Czy był to rok udany? Nasz barometr rynku może pomóc w odpowiedzi na te pytanie.

Styczeń

Nowy rok rozpoczął się od istotnej informacji dotyczącej zmian w Fenix Eastern Europe GmbH, która w swoim portfolio posiada marki Fjällräven, Hanwag, Primus i Brunton. Firma wraz z 1 stycznia otworzyła swój oddział w Polsce, w Poznaniu. Tym samym, po sześciu latach, zakończyła współpracę agencyjną z firmą HBMM. Stanowisko Country Managera w nowej strukturze objął Jakub Rymowicz.

Także w Poznaniu Sklep Górski Taternik otworzył nowe piętro z odzieżą, zwiększając swoją przestrzeń o 300 m2. Tym samym możliwe było poszerzenie oferty o nowe produkty i marki.

Więcej na ten temat: