Portalspozywczy.pl: “Budowanie marki jaj nie jest standardem”

Polska nie jest dużym konsumentem jaj. 70 proc. produkcji Ferm Woźniak trafia na eksport. Nasze możliwości produkcyjne sprawiają, że jesteśmy w stanie zaopatrzyć w jaja wszystkie sklepy w Polsce. Marka własna stanowi dla nas przede wszystkim potwierdzenie stabilnej i wiodącej pozycji na rodzimym rynku – mówi w rozmowie z serwisem Portalspozywczy.pl Małgorzata Kuriata, dyrektor sprzedaży i marketingu Ferm Woźniak.

Pod koniec 2017 roku Fermy Woźniak wprowadziły na rynek własną markę jaj Zdrovo. Jak mówi Małgorzata Kuriata, podjęcie strategicznej decyzji o wprowadzeniu na krajowy rynek własnej marki poprzedzone było intensywnym procesem przygotowawczym.

Budowanie silnej marki nie jest standardem w naszej branży. Zdecydowanie łatwiej sprzedaje się produkt, który dostępny jest na półkach sklepowych pod marką własną sieci handlowej. Bywa, że klienci sieci handlowych konsumują jajka nie wiedząc, że pochodzą one z Ferm Woźniak. W przypadku marki Zdrovo, celem jest budowanie zaufania do najwyższej jakości oraz w pełni polskich produktów. Założyliśmy, że proces wprowadzania Zdrovo będzie odbywać się etapowo, co wynika z procedur, jakie musi przejść każdy nowy produkt, zanim trafi na półki sklepowe – dodaje.

Więcej na ten temat: