Retail360.pl: Galeria Północna świętuje pierwsze urodziny

Galeria Północna szturmem wkroczyła na handlową mapę stolicy. Nowoczesny, kompleksowo wyposażony i oferujący atrakcyjną rozrywkę obiekt szybko zdobył uznanie klientów. Nie poddał się zmianom prawnym związanym z niehandlowymi niedzielami i w ciągu zaledwie kilkunastu miesięcy osiągnął pozycję lidera północno-wschodnich rejonów Warszawy. Dzisiaj Galeria Północna z sukcesem podsumowuje pierwszy rok swojej działalności.

Kompleksowa oferta ponad 200 sklepów znanych polskich i zagranicznych marek, w tym kilku rynkowych debiutantów takich, jak brytyjski Hamleys, marki należące do koncernu Melon Fashion Group – Zarina i Love Republic, 4Faces, włoska marka odzieżowa Kocca czy pierwszy samodzielny butik z ubrankami dla dzieci Newbie. Do tego nowoczesne kino Cinema City i fitness klub Calypso, jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie hipermarketów Carrefour, szeroka oferta kawiarni i restauracji, a także liczne atrakcje i przestrzenie do wypoczynku – ogród na dachu z placem zabaw dla dzieci, skate park, plenerowa siłownia i place z fontannami. Wrześniowe otwarcie Galerii Północnej było jednym z największych retailowych wydarzeń 2017 roku, a także najbardziej znaczącą inwestycją dla północno-wschodnich rejonów Warszawy. Dzisiaj obiekt z dumną podsumowuje pierwszy rok działalności.

Okoliczni mieszkańcy od początku wspierali i z ciekawością obserwowali powstawanie Galerii Północnej, widząc u nas swoje miejsce na zakupy i przestrzeń do spędzania wolnego czasu, której na Białołęce bardzo brakowało. Dzięki ich zaufaniu milionowego klienta powitaliśmy zaledwie po czterech tygodniach działalności, zaś w pierwszych trzech miesiącach po otwarciu odwiedziło nas prawie 3,5 miliona gości – podsumowuje Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej. W 2018 roku odwiedzało nas średnio około 700 tys. klientów miesięcznie. Obserwujemy okresowe fluktuacje liczby gości, ale generalnie odwiedzalność Galerii Północnej sukcesywnie rośnie i te przyrosty są wyższe niż indeksy rynkowe. Szacujemy, że do końca roku odwiedzi Galerię Północną około 12 milionów klientów.

Więcej na ten temat: