Adrian Meronk podjął współpracę z marką BYTOM. Najlepszy polski golfista promuje swoim wizerunkiem letnią kolekcję 2017, która z jednej strony stanowi ukłon w stronę tradycji sztuki krawiectwa czerpiącej inspirację z trendów w modzie, a z drugiej jest wyrafinowaną i jednocześnie swobodną odsłoną męskiego stylu. Kampania z udziałem Meronka potrwa do końca sierpnia br.
Najnowszą kolekcję marki BYTOM ilustruje sesja zdjęciowa z udziałem Adriana Meronka. W ramach współpracy, wizerunek najlepszego polskiego golfisty będzie eksponowany w kampanii internetowej, w prasie, a także w sklepach koncepcyjnych marki BYTOM. Działania promocyjne zakończą się w sierpniu.
W naszej najnowszej kolekcji odnajdziemy nawiązanie do angielskiego wielkiego krawiectwa oraz nonszalanckiego włoskiego stylu, dzięki zastosowaniu rozwiązań odpowiadających potrzebom współczesnego mężczyzny. Szukamy inspiracji w tradycji i staramy się reagować na trendy w modzie. Asocjacje pomiędzy golfem a krawiectwem z najwyższej półki są dla nas naturalne. Adrian Meronk jest ambasadorem eleganckiego stylu nie tylko na polu golfowym. W skali całego kraju, jest w swojej dyscyplinie prawdziwym pionierem. Cieszymy się, że wspólnie będziemy mogli promować nie tylko naszą kolekcję, ale również golf, który w Polsce cieszy się umiarkowanym zainteresowaniem. Jesteśmy jednak przekonani, że dzięki osobie Adriana już wkrótce się to zmieni – powiedziała dyrektor ds. marketingu w BYTOM S.A., Anna Paczkowska.
Więcej na ten temat: