Na wybory zakupowe konsumentów składa się bardzo wiele czynników. Z naszych badań wynika, że klienci zdecydowanie chętniej sięgają po produkty, które cechują się wysoką jakością, są gwarancją dobrego smaku oraz wyróżniają się atrakcyjnym opakowaniem. Oczywiście, nie możemy zapominać o cenie. Nadal jest ona główną motywacją do podjęcia takiej, a nie innej decyzji zakupowej – mówi Małgorzata Kuriata, dyrektor sprzedaży i marketingu Ferm Woźniak.
Fermy Woźniak na swoją pozycję pracują już od ponad 30 lat. – Cieszymy się zaufaniem konsumentów, dlatego po raz pierwszy w historii firmy zdecydowaliśmy się na wprowadzenie na rynek własnej marki jaj – Zdrovo. Nie jest to standardem w naszej branży, a sam proces jest rozłożony w czasie. Klient jest coraz bardziej świadomy, dlatego jego potrzeby są w stanie spełnić wyłącznie produkty z najwyższej półki jakościowej – uważa Małgorzata Kuriata.
Produkty Ferm Woźniak trafiają na półki sklepowe przede wszystkim do kanałów nowoczesnych. – Zdecydowaną większość jaj eksportujemy jednak za granicę, głównie do przetwórstwa. Polskie jaja są konsumowane nie tylko w Europie, ale także w Afryce i Azji. Sukcesywnie rozwijamy naszą ekspansję zagraniczną i w tej chwili jesteśmy obecni na ok. 30 rynkach. Nie zapominamy jednak o rodzimym rynku, który jest dla nas równie ważny, tym bardziej że poprzez Zdrovo (dostępne w sieci Kaufland) chcemy budować zaufanie do w pełni polskich produktów, za którymi stoi najwyższa jakość. Nasze jaja można nabyć w największych sieciach handlowych, a odpowiednie możliwości produkcyjne sprawiają, że możemy zaopatrzyć w produkty wszystkie sklepy w kraju i dzięki temu na bieżąco reagować na zapotrzebowanie konsumentów – tłumaczy dyrektor sprzedaży i marketingu Ferm Woźniak.
Więcej na ten temat: