Fermy Woźniak pod koniec ubiegłego roku po raz pierwszy wprowadziły na rynek własną markę jaj – Zdrovo, w popularnej wśród konsumentów klasie wagowej M. Obecnie, w stałej sprzedaży znajdują się także jaja w rozmiarze L i XL oraz okolicznościowe edycje specjalne.
Krajowy lider w produkcji jaj konsumpcyjnych wzbogaca oferowane portfolio o nowe produkty z chowu ściółkowego od kur karmionych zbożami z polskich pól. Jaja klasy jakości A są dostępne w opakowaniach 20, 10 i 6 szt. Dla wymagających przygotowano także propozycję w rozmiarze XL z chowu klatkowego wzbogaconego pod nazwą Luksusovo.
Na półkach sklepowych pojawiły się także edycje specjalne z okazji Świąt Bożego Narodzenia, karnawału i Wielkanocy, a także wakacyjna odsłona marki pod hasłem Urlopovo. Oferta okolicznościowa dostępna jest w obu systemach chowu – dostosowana do wymagań detalistów.
Więcej na ten temat: