Poczta Polska podpisała umowę ze spółką Swipbox na 200 urządzeń do odbioru paczek. Paczki przesłane za pomocą państwowego operatora będzie można odebrać w sklepach sieci Biedronka oraz placówkach pocztowych w kluczowych ośrodkach miejskich w Polsce.
Już 49 proc. Polaków robi regularnie zakupy online. Dla Poczty Polskiej najważniejsze jest to, że każdy spośród tej połowy Polaków musi przecież gdzieś swoją paczkę odebrać – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej. Rzeczywiście, przesyłki kurierskie to prężnie rozwijająca się gałąź usługowa w naszym kraju.
Polska jest na trzynastym miejscu najszybciej rosnących rynków e-commercowych na świecie. – Jest to więc bardzo rozwojowy biznes, którego obecnie krajowa wielkość szacowana jest na 50 mld zł – wylicza w rozmowie z Business Insider Polska Michał Czechowski, szef Swipbox Polska, firmy, która dostarczy urządzenia dla Poczty.
Więcej na ten temat: