Ruszył nowy ogólnopolski program lojalnościowy, jakiego jeszcze nie było. Umożliwiła to M/platform, cyfrowa platforma usług wspierająca lokalne sklepy tradycyjne, dotychczas znana głównie z atrakcyjnych ofert promocyjnych M/promo+. Do wachlarza usług dołączył teraz program lojalnościowy dostępny w aplikacji mobilnej hop&shop. Intuicyjne rozwiązanie technologiczne skierowane jest do właścicieli lokalnych punktów handlowych korzystających z M/platform oraz ich klientów. Aplikacja pozwala sklepom „za rogiem” skuteczniej konkurować o uwagę konsumenta, poszerzać swoją ofertę, a tym samym zwiększać zyski, zaś ich lokalnym klientom daje między innymi możliwość zbierania punktów za codzienne zakupy i ich wymiany na atrakcyjne zniżki oraz kupony promocyjne.
W kwietniu ubiegłego roku w ramach M/platform uruchomiono aplikację e-Mka Twoje Zakupy, która była odpowiedzią na obostrzenia w handlu związane z pierwszą falą pandemii i rosnącymi wymogami bezpiecznej obsługi sprzedaży. Aplikacja pozwoliła detalistom na uruchomienie nowej usługi – składania zamówień w lokalnych sklepach drogą online. Na przestrzeni ubiegłego roku, aplikacja zyskiwała coraz to nowe funkcjonalności, a w minionym tygodniu przeszła rebranding i teraz jest dostępna pod nazwą hop&shop, wzbogacona o nowy program lojalnościowy. Stanowi uzupełnienie oferty M/platform, wspierającej lokalny handel tradycyjny. Do nowoczesnych i przyjaznych narzędzi technologicznych, ułatwiających współpracę na linii detalista-producent dołączyła aplikacja, dzięki której zarówno detaliści, jak i producenci zyskują nowy kanał bezpośredniego dotarcia do klienta.
Program lojalnościowy hop&shop ma charakter ogólnopolski, a punkty będzie można zbierać na terenie całego kraju w zdecydowanej większości tradycyjnych sklepów współpracujących z M/platform. Detalista może w prosty sposób aktywować swój sklep w programie, pobierając aplikację, akceptując regulamin i wybierając przelicznik punktowy dla klienta. Całość opiera się na intuicyjnym rozwiązaniu, które stawia na wygodę korzystania. Od detalistów nie wymaga skomplikowanych przygotowań, kosztownej infrastruktury ani dużego nakładu pracy przy obsłudze programu. Konsumentom pozwala na proste skanowanie wirtualnej karty dostępnej w aplikacji bez konieczności posiadania karty plastikowej. Mogą oni liczyć na atrakcyjne nagrody między innymi w postaci kuponów rabatowych możliwych do zdobycia już w pierwszym miesiącu uczestnictwa w programie. Detalista zyskuje natomiast nowy kanał promocji swojego punktu handlowego i atrakcyjny pakiet korzyści dla swoich lojalnych klientów.
Więcej na ten temat: