#twójstary – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania wizerunkowa poznańskiego Starego Browaru realizowana przez studio Progressivo PSV. Akcja promocyjna jest mocno osadzona w kulturze social, a niejednoznaczne hasło wzbudziło ogromne zainteresowanie wśród mieszkańców Poznania i regionu.
Stary Browar nie od dziś zaskakuje i śmiało możemy powiedzieć, że wiele naszych autorskich pomysłów i projektów z czasem stawało się dobrym standardem w wielu centrach w całej Polsce – mówi Joanna Tupalska, Creative Marketing Manager Starego Browaru. – Nie inaczej musiało być w przypadku kampanii wizerunkowej. Zależało nam, aby kampania była nowatorska, zaskakująca, mocno osadzona w świecie social mediów, w których czujemy się jak ryba w wodzie, a także trafiła bezpośrednio do tych, którzy są dla nas ważni i bliscy – klientów, wieloletnich partnerów, dziennikarzy – tłumaczy Joanna Tupalska. – Reakcje na fazę teaserową kampanii były doskonałe, ale szczerze mówiąc, nie mogliśmy doczekać się chwili, w której odkryjemy tajemnicę, kim jest #twójstary i która właśnie nadeszła – dodaje.
Więcej na ten temat: