Marka ASICS zachęca biegaczy i entuzjastów aktywności fizycznej do doświadczenia korzyści płynących z regularnego uprawiania sportu i wzięcia udziału w pierwszym na świecie badaniu wpływu ruchu na umysł.
Globalna, dedykowana platforma „Mind UplifterTM” stanowi połączenie nowoczesnych technologii skanowania twarzy oraz zbierania danych z samoopisu. Narzędzie pozwoli zbadać realny wpływ ruchu na emocje, nastrój czy skupienie. Projekt jest realizowany pod hasłem Uplifting Minds. ASICS zbada reakcję na uprawianie 25 różnych sportów, jak między innymi bieganie, tenis czy siatkówka. Polskę w kampanii reprezentują Iga Świątek oraz Joanna Mazur.
Termin uruchomienia nowego projektu japońskiej marki nie jest przypadkowy, ponieważ 2 czerwca obchodzimy Światowy Dzień Biegania. Sportowcy na całym świecie po raz pierwszy mają możliwość weryfikacji, jaki wpływ na ich umysły wywiera aktywność fizyczna w oparciu o dziesięć wskaźników emocjonalnych i poznawczych, jak między innymi pewność siebie, pozytywne nastawienie, spokój czy skupienie.
Więcej na ten temat: