DPD Polska rozszerza współpracę z operatorem automatów paczkowych, SwipBox. Dla klientów jest już dostępnych ponad 5 tys. wolnostojących i bezdotykowych urządzeń Infinity. Są one częścią sieci DPD Pickup, liczącej obecnie ponad 25 tys. punktów.
Automaty SwipBox Infinity są bardzo łatwe w konfiguracji i mogą być instalowane w miejscach do tej pory zupełnie niedostępnych dla tego typu urządzeń. Działają 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Urządzenia są niewielkie i mają konstrukcję modułową. Nie wymagają podłączenia do prądu, ponieważ są zasilane przez wbudowany akumulator. Ponadto, są przyjazne dla środowiska i można je obsługiwać bezdotykowo za pomocą smarftona dzięki dedykowanej aplikacji mobilnej, która komunikuje się z urządzeniem przez Bluetooth. Aplikacja DPD Mobile daje niemal nieograniczone możliwości w zakresie zarządzania paczką w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie Infinity ułatwia natomiast szybkie skalowanie sieci automatów ze względu na elastyczność i intuicyjność.
Dla naszych klientów tworzymy najbardziej dostępną sieć nadań i odbiorów w Polsce – DPD Pickup, która wchodzi w kolejny, intensywny etap rozwoju. Nasze automaty paczkowe są wyjściem naprzeciw oczekiwań klientów, ceniących sobie komfort oraz wygodę w zakresie nadania oraz zwrotu paczki. Selektywnie i zgodnie z lokalnymi potrzebami klientów dobieramy lokalizacje w celu zbudowania gęstej sieci automatów, ponieważ wierzymy w hasło – „bliżej jest lepiej”. Dzieki aplikacji DPD Mobile, można wygodnie nadać i odebrać paczkę z automatu, ale nie tylko. DPD Mobile oferuje bowiem praktyczne funkcje, jak możliwość śledzenia, nadania i zarządzania przesyłką w czasie rzeczywistym. Jeśli zmieniają się nasze plany, paczka może zostać przekierowana do najbliższego dogodnego punktu odbioru i odebrana tego samego dnia – komentuje Łukasz Zembowicz, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu w DPD Polska.
Więcej na ten temat: