Transformacja rynku handlu detalicznego związana z wdrożeniem systemu kaucyjnego w Polsce wymaga od przedsiębiorców nie tylko przystosowania infrastruktury, ale też zrozumienia nowej rzeczywistości regulacyjnej. Zmiany te – zwłaszcza dla małych i średnich sklepów – wiążą się z wieloma wyzwaniami, od organizacyjnych po technologiczne. Nowe partnerstwo pomiędzy Grupą COMP a ACTION S.A., właścicielem marki EcoAction, oferuje detalistom innowacyjne, przystępne i zrównoważone rozwiązania, które ułatwiają dostosowanie się do nadchodzących regulacji.
Grupa COMP, jako dostawca kompleksowych systemów IT dla handlu, oraz EcoAction – polska marka recyklomatów i rozwiązań wspierających gospodarkę obiegu zamkniętego – połączyły siły, by stworzyć spójny ekosystem dla punktów handlowych w całej Polsce. Wspólna oferta obejmuje zarówno przygotowane do obsługi systemu kaucyjnego oprogramowanie sprzedażowe, jak i urządzenia do zbiórki opakowań, projektowane z myślą o ergonomii, ekologii i łatwości integracji.
EcoAction, rozwijając nowoczesne urządzenia do zbiórki opakowań, kładzie nacisk na funkcjonalność rozwiązania, oferując automaty kaucyjne z 93 proc. stopniem kompresji surowca, co przekłada się na mniejsze zaangażowanie personelu w proces oraz niższe koszty logistyki. Recyklomaty tej marki są w pełni zintegrowane z systemami sprzedażowymi COMP, co pozwala sklepom na płynne i efektywne zarządzanie obiegiem opakowań.
Więcej na ten temat:
