Było ciasno, bardzo ciasno – wspomina Bartek Ostałowski. – Nico Hülkenberg, kierowca wyścigowy Renault, rzucił mi wyzwanie: czy potrafię przejechać w ślizgu pomiędzy ustawionymi na torze bolidami F1. One są bezcenne. Dość powiedzieć, że sam spoiler takiej maszyny może kosztować kilkaset tysięcy euro. Kosiłem zakręty z prędkością do 120 km/godz, a z obu stron miałem po kilka centymetrów luzu. Udało się, ale napięcie było ogromne.
To wydarzenie miało miejsce w lipcu 2017 roku w Anglii (Brooklands Dr, Weybridge pod Londynem). Bartek wyjechał tam na zaproszenie marki Castrol, która przy okazji nagrała film reklamowy pod hasłem “Stronger under pressure” (silniejszy pod presją).
Oleje samochodowe Castrol są znane ze swojej jakości, ale w tym wypadku hasło miało podwójne znaczenie. Ostatnie ujęcie filmu pokazuje, jak Bartek wysiada ze swojego samochodu i po prostu stoi obok.
Więcej na ten temat w najnowszym wydaniu magazynu KIF.