Nowymarketing.pl: Biegiem przez świat w czasach pandemii

Marka ASICS inauguruje nowy projekt skierowany do społeczności biegaczy na całym świecie w czasach globalnej pandemii. ASICS World Ekiden 2020 jest wirtualnym wyzwaniem sztafetowym, w którym wezmą udział sześcioosobowe zespoły z całego świata, aby wspólnie ukończyć maraton.

Sztafeta będzie łączyć w sobie elementy zarówno rzeczywistej, jak i wirtualnej rywalizacji. Dzięki dedykowanej platformie online, będzie można na bieżąco śledzić postępy zespołów czy analizować spersonalizowane rankingi za pomocą popularnych aplikacji, jak Apple Watch, Garmin oraz Fitbit. Celem akcji jest połączenie i zmotywowanie biegaczy z całego świata do aktywności ruchowej w jednym, wspólnym celu, niezależnie od miejsca, w którym aktualnie przebywają.

Uruchomienie ASICS World Ekiden 2020 jest bezpośrednią odpowiedzią na wyniki globalnych badań prowadzonych przez japońską markę, dotyczących stale zmieniających się potrzeb biegaczy i entuzjastów aktywności sportowej. Badania, które rozpoczęły się bezpośrednio po wybuchu pandemii, wskazują, że 42% osób na całym świecie, które regularnie ćwiczą, ma trudności z utrzymaniem motywacji ze względu na brak lub zmienioną formułę biegów masowych, co wiąże się z brakiem celów startowych. Tymczasem 74% twierdzi, że odczuwa zdecydowanie większą satysfakcję, jeśli sport może uprawiać z przyjaciółmi lub znajomymi. 67% badanych przyznało natomiast, że z powodu pandemii zostało pozbawionych możliwości sportowej rywalizacji.

Więcej na ten temat: