Nowymarketing.pl: LOTTO kontynuuje współpracę z Legią

Koszykarska Legia Warszawa i LOTTO przedłużyły współpracę. Marka należąca do Totalizatora Sportowego od roku jest partnerem strategicznym stołecznego klubu, kontynuując współpracę jeszcze z czasów występów na zapleczu ekstraklasy.

Wzorem największych europejskich klubów koszykarskich, już w ubiegłym sezonie sponsor strategiczny – LOTTO – z sukcesami wykorzystywał platformę marketingową koszykarskiej Legii. Wypełniając przerwy meczowe, kibice mieli okazję uczestniczyć w atrakcjach i konkursach z nagrodami przygotowanymi przez LOTTO. Sponsor strategiczny, podejmując decyzję o kontynuacji współpracy, podjął również decyzję o rozszerzeniu swojej ekspozycji podczas meczów, zwracając uwagę na zwiększone zainteresowanie, oglądalność i na koniec skuteczność tych form promowania swojej marki. W najbliższych rozgrywkach logo LOTTO pojawi się na najważniejszych nośnikach reklamowych, między innymi froncie koszulki meczowej oraz kole, czyli centralnym miejscu parkietu.

Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO – od wielu lat podejmuje działania na rzecz wsparcia rozwoju polskiej koszykówki. Legia w ubiegłym sezonie zrobiła duży sportowy postęp, uzyskując awans do fazy play-off koszykarskiej ekstraklasy oraz do ćwierćfinału Pucharu Polski. Doceniamy pracę w tworzeniu silnej drużyny i jej znaczenie dla warszawskich kibiców, dlatego zdecydowaliśmy się przedłużyć umowę o kolejne lata. Życzymy kumulacji sukcesów w nadchodzącym sezonie! – powiedziała Aida Bella, dyrektor biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego.

Więcej na ten temat: