Ubiegły rok był dla nas rekordowy. W 2017 r. wygenerowaliśmy przychód na poziomie ponad 1,5 mld zł, poprawiając zyski spółki na przestrzeni 12 miesięcy ponad sześciokrotnie. Decyzje o wprowadzeniu marki własnej, inwestycjach w nowe technologie oraz dywersyfikacji oferty okazały się trafne – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Małgorzata Kuriata, dyrektor sprzedaży i marketingu Ferm Woźniak.
Małgorzata Kuriata przypomina, że Fermy Woźniak to nie tylko produkcja jaj konsumenckich, ale również m.in. skup i wytwórnia wysokogatunkowej paszy, produkcja jaj do przetwórstwa, a także usługi transportowe czy dwa centra logistyczne na potrzeby realizacji dostaw oraz nowoczesne rampy, zapewniające szybki przeładunek towaru.
Kontrolujemy proces produkcji na każdym możliwym etapie, dzięki czemu mamy wpływ na to, jaki produkt trafia do klienta końcowego – dodaje.
Więcej na ten temat: