Paul Bachowski
Advisor
Consumer Marketing Strategist
Od 13 lat związany z branżą marketingową. W tym czasie pełnił funkcje Planner, Senior Planner oraz Head of Strategy m.in. w BBDO Worldwide, Change Communications oraz MediaCap S.A. Pracował w Blue Media S.A., gdzie jako konsultant zarządu do spraw komunikacji organizował pierwszy dział marketingu konsumenckiego w historii firmy.
W 2015 roku objął funkcję Senior Pro Bono Marketing Advisor fundacji Ashoka – międzynarodowej organizacji, która wyszukuje i zrzesza wiodących przedsiębiorców społecznych, wprowadzających innowacyjne i systemowe rozwiązania najbardziej palących problemów społecznych.
Z ramienia brytyjskiej agencji TEXT APPEAL jest polskim uczestnikiem projektów „Cross-Cultural Disaster Check”, dbających o prawidłową adaptację międzynarodowych strategii komunikacji na lokalnym rynku.
Na swoim koncie ma wiele nagród branżowych za kampanie społeczne oraz konsumenckie, m.in.: Golden Drum, Effie, Golden Arrow.
Absolwent Bradford University School of Management (MBA) oraz Akademii Leona Koźminskiego (BBA).