Property News: Pierwszy milion klientów za Galerią Północną

Zaledwie cztery tygodnie od otwarcia Galeria Północna świętuje frekwencyjny sukces. Najnowszy obiekt handlowy w Warszawie i jednocześnie pierwszą galerię handlową na Białołęce odwiedziło już ponad milion klientów.

Już na etapie budowy wiedzieliśmy, że Białołęka nie może się doczekać ukończenia Galerii Północnej. Potwierdziła to zarówno huczna inauguracja 14 września, w której uczestniczyło prawie 65 tys. osób, jak i pierwszy weekend działalności obiektu. Milion klientów w niespełna cztery tygodnie to dla każdej galerii handlowej prawdziwy powód do dumy – podsumowuje najnowsze dane Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej. – Myślę, że kluczem do sukcesu Galerii Północnej jest połączenie atrakcyjnej lokalizacji, kompleksowej oferty handlowej i rozrywkowej z otwartością na dialog i potrzeby klientów. Mieszkańcy Białołęki i północno-wschodniej części Warszawy oraz okolic długo czekali na miejsce, w którym będą mogli wygodnie robić zakupy w sklepach znanych marek i miło spędzić wolny czas. Nie zwalniamy tempa i od dnia otwarcia zachęcamy gości do korzystania z licznych atrakcji i wydarzeń, organizowanych w obiekcie. Z Galerią Północną nie sposób się nudzić i mam nadzieję, że okoliczni mieszkańcy już to wiedzą – dodaje.

Obiekt oferuje ponad 200 sklepów i punktów usługowych, przestrzenie do wypoczynku, takie jak ogród na dachu z placem zabaw dla dzieci, skate park, plenerową siłownię czy place z fontannami. Wśród najemców obiektu znajdują się zarówno dobrze znane i lubiane sieci m.in. marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, EURO RTV/AGD i CCC, jak i marki debiutujące w Polsce lub w Warszawie – Hamleys, 4Faces, Homla, Newbie czy salony odzieżowe Zarina i Love Republik.

Więcej na ten temat: