Wraz z pandemią rośnie branża e-commerce, a razem z nią zyskują popularność płatności odroczone, choć jeszcze nie wszyscy o nich wiedzą. Oferuje je coraz więcej sklepów internetowych i platform handlowych. W tym roku skusiło się też Allegro.
Popularność zakupów w sieci rośnie od kilku lat ze względu na szybkość i wygodę. W tym roku oprócz wygody, nabrała znaczenia troska o zdrowie. Z miesiąca na miesiąc przybywa więc osób, które decydują się na robienie zakupów z zaciszu domowym. Każdego miesiąca – jak wynika z raportu firmy Shoper, oferującej gotowe rozwiązania dla e-handlu – przybywa też średnio kilkanaście procent sklepów więcej niż w roku ubiegłym.
Gotówka w odstawce
Własny sklep internetowy dla wielu firm okazał się w trudnym okresie jedynym kanałem, przez który można skutecznie sprzedawać. W pierwszej połowie roku największy wzrost liczby zamówień – 239 proc. odnotowała, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, branża spożywcza.
Więcej na ten temat: