Poza wygodą i funkcjonalnością, liczy się również dobry design. Dlatego w nowym – a jednocześnie pierwszym multibrandowym – salonie sportowym 4Faces w Galerii Północnej pojawiły się marki Cardio Bunny i Femi Stories.
Odzież Cardio Bunny i Femi Stories jest skierowana do kobiet aktywnych, które lubią dobrze wyglądać. W centrum zainteresowania 4Faces znajduje się natomiast człowiek i jego rozwój sportowy. Komplementarne filozofie znalazły odzwierciedlenie w pierwszym multibrandowym salonie marki w Warszawie.
W naszym asortymencie znajduje się ponad 50 marek sportowych. Stawiamy na jakościową ekspozycję oraz dajemy profesjonalne wsparcie. Współpracujemy z tymi brandami, które wyznają podobne wartości do naszych. Ponadto, liczą się dla nas sportowy know-how, nowe technologie oraz unikalny design. Cardio Bunny i Femi Stories zdecydowanie spełniają te warunki, dlatego liczymy, że współpraca będzie korzystna dla każdej ze stron – powiedziała Paulina Paszczyk, dyrektor 4Faces.
Więcej na ten temat: