Kupujący chcą szybszych oraz tańszych dostaw. Dlatego można spodziewać się jeszcze większej kontroli nad realizacją usługi w zakresie dokładnego terminu dostarczenia przesyłki, by wyeliminować komplikacje związane z przekazywaniem produktów – mówi Łukasz Łukasiewicz, Operations Manager w SwipBox Polska.
Dostawa na swoim końcowym etapie może stanowić nawet jedną trzecią całkowitego kosztu przesyłki. Wygoda odbiorcy w zakresie jej realizacji jest z kolei najważniejszym czynnikiem kształtującym wizerunek e-sklepu oraz samego dostawcy.
Komfort użytkownika w obszarze czasu i miejsca odbioru przesyłki nie jest wartością dodaną, ale wraz z dynamicznym rozwojem sektora e-commerce stał się powszechnym standardem. Konsumenci oczekują szybkiej dostawy, realizacji zamówienia w możliwie najkrótszym terminie, a także bezdotykowego odbioru w drodze z pracy czy do sklepu – wyjaśnia Łukasz Łukasiewicz.
Więcej na ten temat: