Branża kurierska w wymagających czasach pandemii reaguje na dynamiczne zmiany zarówno w samej gospodarce, jak i oczekiwaniach klientów. Olbrzymi wzrost rynku e-commerce na przestrzeni ostatniego roku wprost przełożył się na znaczenie logistyki, która stała się głównym ogniwem łączącym dostawców z odbiorcami.
Dynamiczne zmiany w branży kurierskiej i dostosowanie do potrzeb klientów komentuje Łukasz Łukasiewicz, Operations Manager w SwipBox Polska. Zwraca uwagę, że pandemia wymusiła na kurierach błyskawiczną adaptację do nowej rzeczywistości.
Intensywna praca w zaostrzonym rygorze sanitarnym ułatwiła klientom, którzy zostali poddani społecznej izolacji, funkcjonowanie w kanale online i realizację bezpiecznych zakupów zdalnych. Proces ten rozwijał się już od kilku lat, ale prawdziwego przyspieszenia doznał dopiero w ubiegłym roku.
Cały artykuł pojawił się na łamach magazynu InfoMarket.