Jeden z największych biegów masowych na Pomorzu zbliża się wielkimi krokami. Już 18 marca biegacze staną na starcie ONICO Gdynia Półmaratonu. Organizatorzy przygotowali aż 10 tysięcy pakietów startowych, licząc na rekordową frekwencję. Sponsorem technicznym trzeciej edycji półmaratonu została marka Saucony, która bieganie ma we krwi.
Amerykańska marka powstała z pasji do biegania i od samego początku kieruje się hasłem „Run Your World”. Profesjonaliści cenią sportowe modele butów Saucony za innowacyjne rozwiązania technologiczne, które spełniają ich najwyższe oczekiwania. Ponadto, obuwie dedykowane biegaczom charakteryzuje się wyjątkowo lekką wagą, unikalnym designem oraz starannością wykonania. Marka po raz pierwszy będzie wspierać uczestników ONICO Gdynia Półmaratonu.
Półmaraton w Gdyni to jedno z największych wydarzeń biegowych w Polsce. Atmosfera w trakcie wydarzenia jest niepowtarzalna. Nasza marka została stworzona z myślą o biegaczach, dla których sport jest prawdziwą pasją, dlatego nie może nas tam zabraknąć. Ponadto, zadbamy o wyjątkową pamiątkę z trasy. Każdy biegacz ma swój indywidualny, niepowtarzalny styl, który będzie mógł zaprezentować podczas mijania strefy Saucony. Fotkę w biegu będzie można znaleźć w naszych mediach społecznościowych – powiedział Grzegorz Grzegorczyk, Sales&Marketing Director WPC Sport, wyłącznego dystrybutora marki Saucony w Polsce.
Więcej na ten temat: