Rodzimy producenci konsekwentnie wyrabiają sobie coraz lepszą pozycję na Zachodzie. Rozpoznawalność polskich marek za granicą rośnie, co przekłada się zarówno na realne korzyści biznesowe, jak i wizerunkowe.
Największe firmy angażują się kapitałowo w proces internacjonalizacji, a także skutecznie implementują procesy handlowe w nowo tworzonych projektach zagranicznych. Możemy pochwalić się eksportowymi sukcesami i zaufaniem ze strony konsumentów, wśród których przywiązanie do najwyższej jakości buduje się latami.
Kluczowym obszarem działalności jest oczywiście skuteczna sprzedaż produktów lub usług, co nie jest możliwe bez zbudowania rozpoznawalności czy tożsamości danej marki. Nakłady na działania marketingowe ułatwiają stworzenie odpowiedniej tożsamości brandu oraz dotarcie do najważniejszych grup docelowych niezależnie od tego, czy biznes realizuje się w Polsce, czy też za granicą.
Więcej na ten temat w najnowszym wydaniu Magazynu Gospodarczego FAKTY.